מודל SWOT

הוא אחד המודלים הנפוצים ביותר לניהול אסטרטגי של התאגיד ולבחינת יכולתו לייצר יתרון תחרותי בסביבה שבו הוא פועל. כדי להיעזר במודל עלינו למיין את המידע לפי ארבעת הממדים של המודל: חוזקות Strengths – גורמים חיוביים המשפיעים על התאגיד ונמצאים בשליטתו; חולשות Weaknesses – גורמים שליליים המשפיעים על התאגיד ונמצאים בשליטתו; הזדמנויות Opportunities – גורמים חיוביים המשפיעים על התאגיד ולא נמצאים בשליטתו; ואיומים Threats – גורמים שליליים המשפיעים על התאגיד ולא נמצאים בשליטתו.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן